*

*

donderdag 9 juni 2016

*Pocket letter Wednesday*New Papers and Bestie*

Hoi hoi,

Zo zeg het is alweer ruim  2 week geleden voor een nieuwe pocket letter week.
Het is altijd een beetje moeilijk plaatsen met de tijden van de Amerikaanse en Australische tijd met Nederland.
Maar gelukkig het is weer tijd en ik mag weer iets laten zien!
http://mybesties3ddecoblog.blogspot.nl/
Ik heb deze pocket letter gemaakt met nieuw papier en een nieuwe color printable Bestie!!
Ik vond het papier en de bestie echt bij elkaar passen en heb verschillende stempels gebruikt met het thee thema.

Het papier dat ik heb gebruikt kun je hier vinden.

En de color printable bestie kun je hier vinden.

Ik hoop dat jullie dit weer een leuke pocket letter vinden en dat jullie natuurlijk ook weer mee doen met de challenge.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot snel!!


*Lieve Scrapgroetjes Anja*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten